divendres, 21 de setembre del 2007

Segona convocatoria fubtol sala

S'obre la convocatòria pel proper dijous, 21 setembre, de quatre a sis

A veure qui pot venir i quants seriem

So far...

SI: + joaquim + francesc + dani + albert + alex + sergi gil + sergi molina + david + juanlu + alvaro
NO: - Ferran - evarist
Falten confirmar: - dani garcia ... altres


C.t.d. Residencia Joaquin Blume -
Avinguda Països Catalans 12 (davant la Nestle)
08950 Esplugues De Llobregat

http://maps.google.es/maps?ie=UTF8&q=blume&near=Esplugues+de+Llobregat&fb=1&cid=41380709,2096566,16235580691677867036&li=lmd&z=14&iwloc=A&om=1

28 comentaris:

Anònim ha dit...

NO se massa be com funciona, pero suposo i espero que podreu anar afegint els vostres comentaris per indicar si podeu venir al partit.

Personalment si que podria. Ja som un!!! o sigui que per ara soc titular

Anònim ha dit...

Com s'afegeix un comentari????

1.- Publicar comentari
2.- A la secció 'Elegir una identidad' seleccionar 'Otros' i posar el nom.
3.- Escriure comentari.
4.- Publicar cometari.

Anònim ha dit...

O k flipe de blog!
Per aki no hay xatis, no interesa
Salu2
El zorro

Anònim ha dit...

A mi em va perfecte, conteu amb la gasela coixa de la banda, ja direu l'hora oficial

Anònim ha dit...

Jo puc venir el Dijous, els altres dies no em van bé, m'he d'entrenar, Je je je

Anònim ha dit...

falta horari neens, pero per mi way!
Dani el....futbolista peor pagado

Anònim ha dit...

Esto es un ful de Istambul!!!!!

Anònim ha dit...

Compteu amb mi i amb el pot de laca!!!!

Anònim ha dit...

Compteu em el Polifacètic
Salutacions

Anònim ha dit...

L'Alvi dijous no pot :(

:(:(:(:(

Anònim ha dit...

Si l'Alvi no pot el dijous ho mirem de fer demà, el barça juga a les 22:00 tothom tindra temps d'anar al camp o veure'l desde casa. Ho parlem al esmorzar.

Salutacions

Anònim ha dit...

Oooho, kamaku, si no vinc jo canviem de dia... ole ole

Eis, que igualment pensava demanar la pista... :D

Anònim ha dit...

En principi be, perquè no feu una entrada nova per convocatòria? Es que sinó al final serà un lio

Anònim ha dit...

Es que soc un sentimental,

Si vols demanar pista per 5, millor parlar-ho a l'hora d'esmorzar.

Salutacions

Anònim ha dit...

De cara a canviar el dia, de dijous a dimecres, aniria be que la gent anes dient si li va be de jugar dimecres.

Que us parés?

Jo si puc dimecres (dema)

Anònim ha dit...

Jo també puc demà, avui juga l'espanyol. Forza mágico.

Salutacions

Anònim ha dit...

Lo ferran diu que no pot venir ni dijous ni dimecres... :(

Anònim ha dit...

Jo si que puc demà, avui es quan juga l'espanyol.

Salutacions

Anònim ha dit...

Osti, que el dijous juga el reial madrid (si, sóc del madrid :D), per mi millor este dimecres

Alpeich ha dit...

Hola hippies!!!
Jo puc tant dijous com dimecres!!!!!
Ja direu dia/hora!!!!!

Anònim ha dit...

Joaquim el Madrid juga a les 22:00 suposo que el podras veure encara ke juguem el partit
Salutacions

Mònica i Sergi ha dit...

A mi tant em fa... dimecres o dijous em va bé. Si pot ser no molt tard ja que després tinc una hora de camí a casa!

Anònim ha dit...

Creia que jugava a les 21, llavors si es a les 22 no problem

Anònim ha dit...

Madrit Podrit! :)

Anònim ha dit...

Crec que els esmorzars van a ser mes divertits a partir d’ara buahahaha

Anònim ha dit...

Ho sabré demà. Tot depèn de si puc arreglar un tema avui

Us dic algo demà al matí.

Per si de cas compteu que no.

Fins ara,

Evarist

Julián ha dit...

Com sembla que no teniu poder per reunir a més de 8 persones... doncs tindré que venir a donar un cop de ma... Bueno... pos eso... q avuí vinc jo també! Aunq sigui nomes per donar voltes al camp!

Anònim ha dit...

L’albert deu tindre l’ordinador trencat encara, per que es molt rar que encara no hagi penjat la crònica del partit