dilluns, 22 d’octubre del 2007

Convocatoria V-setmana del 22 al 26

Convocatoria setmana del 22 al 26 d'octubre,

en primera instànica per dijous, en segona per dimecres i en tercera per divendres. Veurem quin dia tenim prou gent per fer el partit

Si us plau, indiqueu quin d'aquests tres dies podrieu venir .

Podeu posar comentari en blog indicant la vostra disponibilitat o accedir a l'excel que hi ha a la Z:\joga bonikult.xls, on podreu posar S o N per cada dia de la setmana.

Mooltes gracies

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Disponibilitat dimecres, dijous i divendres

Anònim ha dit...

los viernes si hace falta alguien a mi amigo Ian que vino el otro dia le viene bien, asi que es un fijo para los viernes.

Anònim ha dit...

Per mi em va bé qualsevol dia menys el dissabte a les 22:00h i el diumenge a les 6:15h

Anònim ha dit...

Jo aquesta setmana puc anar dijous i divendres (dimecres he d'anar mitja hora abans a anglés...).

Ara m'apunto al excel...

"Niiiñoooo, deeeeja de joder ya con la pelooooota..." J.M. Serrat

Anònim ha dit...

por cierto, disponibilidad (en principio) cualquier dia de la semana (menos sabados y domingos claro)

Anònim ha dit...

Menys mal que no hi ha ningú que li importi perdres el partit del madrid a la champions..
Espero que perdin clar..

Anònim ha dit...

visca el barça
Ami hem va millor en divendres

Anònim ha dit...

Jo puc els tres dies

he actualitzat l'excel del mrcdes amb les vostres entrades, si voleu mirar el resultats alla els hi teniu

Anònim ha dit...

aixo del excel m'ha deixat fora de Joc. On el puc trobar?

Anònim ha dit...

l'excel esta al mercedes... hi tens acces?

Anònim ha dit...

si, merciis

Anònim ha dit...

amés jo pro-vinc d'una familia de hackers

Anònim ha dit...

Susanna del bàsquet s'apunta fixe!

Anònim ha dit...

Mamons, no feu conya amb el excel, que si no no serveix per confirmar quants serem i no podrem demanar la pistaaaaaa.....

JuanLu ha dit...

Jo si és el divendres de 3 a 4 si que puc venir...

JuanLu ha dit...

No me hables de mercedes ni de mclaren que te pego con el mechero...

Anònim ha dit...

L'evarist diu que pot el dimecres.

Tonses som 8 per dimecres i 10 per divendres.

Algu es decanta per alguns dels dies?

Anònim ha dit...

Eis, sus he enganyat, el divendres sou 9.

Anònim ha dit...

Qui s'ha rajat ..., aquest pas no arribem a 8 pel divendres.

Anònim ha dit...

Home, si jo dic que SOU 9... :P

I'm zorry

Anònim ha dit...

No pasa res, així l'equip vermell trencara la mala ratxa i tornarem a guanyar.

Anònim ha dit...

rajaaats

Anònim ha dit...

Pregunteu-li a david que dies pot jugar, mecaguendena

Julián ha dit...

Jo aquesta setmana nomes puc el divendres... I'm sorry!!!

Anònim ha dit...

david, quins dies pots jugar? :P

Julián ha dit...

Ja se sap quan es juga? Joder! es dificil això de fer convocatoria per als partits ¿eh? Collons!

Anònim ha dit...

sa juga divendres a les 3. A l'excel teniu els convocats.

Avui tarda confirmare la pista.

Anònim ha dit...

Pista confirmada a les 3.

Si no hi ha ningu despres que us fare fora podeu seguir jugant, pero pot passar que a les 16.15 us vinguin a fotre fora (setmana passada no va venir ningu)

Anònim ha dit...

Si voleu que us porti la bola aviseu.me

Anònim ha dit...

Alvaro, demà vens, no?
Tot i així, podries portar la cam. I BUIDA!! :) I les posem mirant cap a les porteries.
Apa, a Cascarl.la! (Va amb 'l' geminada?)

Anònim ha dit...

uix, si no surtu jo no se no se...

avui el qeu tinc es el carregador, pero volem el fitxer del partit anterior, que si no se t'acumula la feina... :D